Pengembaraan Hidup


Bukan Usaha Kita Sia-sia Tapi Kejayaan Lewat Tiba.. Wahai Manusia Bertahanlah

CIKGU ADILA

My photo
InsyaAllah perjalanan hidup masih lagi panjang dan pelbagai rintangan masih perlu diteruskan..ayuh semua mulakan hari dengan senyuman dan sebarkan aura positif kepada semua..

Saturday, March 12, 2011

Terima Kasih Ya Allah

erima kasih ya Allah kerana membenarkan aku merasainya sekali lagi indahnya perasaan ini ya Allah...sekian lama aku berdoa dengan penuh kusyuk dan kesabaran sementara yakin Kau akan mendengarnya dan akhirnya Kau menjawab segala persoalaan dan memberikan segala pemintaanku...sungguh aku amat berterima kasih dan setinggi kesyukuran kupanjatkan kepadaMu ya Allah..

ya Allah, terkadang aku malu untuk meminta lagi kepadaMu kerana aku ini insan yang penuh kekhilafan namun jika bukan kepadaMu kepada siapa lagi untuk aku mengadu..

ya Allah..
jangan Kau renggut lagi rasa ini..
ya Allah..
jagalah hati kami untuk sentiasa berpegang pada taliMu..
ya Allah..
lindungilah aku agar aku tidak leka dengan rasa ini wahai tuhanku..
ya Allah..
jika semua ini terbaik untuk agamaku, duniaku dan akhiratku, maka permudahkanlah perjalanan ini ya Allah..

ya Allah tuhan yang memiliki segala yang dilangit dan dibumi, segala yang nyata dan tersembunyi...hanya pada Kau aku memohon pertolongan dan hanya padaMu sebaik-baik tempat kembali...

1 comment: