Pengembaraan Hidup


Bukan Usaha Kita Sia-sia Tapi Kejayaan Lewat Tiba.. Wahai Manusia Bertahanlah

CIKGU ADILA

My photo
InsyaAllah perjalanan hidup masih lagi panjang dan pelbagai rintangan masih perlu diteruskan..ayuh semua mulakan hari dengan senyuman dan sebarkan aura positif kepada semua..

Tuesday, May 25, 2010

^^exam mood off ^^





Alhamdulillah selamat sedah shaya dan rakan-rakan seperjuangan mnegarungi exam pada semester ini walaupun hny dua paper..Bimbingan dan Kaunseling Kanak-Kanak dan Action Research...tiada komen yang mapu diungkapkan selain daripada perasaaan lega..

selama dua minggu kami berhempas pulas mencari nota, membuat peta minda, membuat bending beza dan akhirnya kami meluahkannya didewan peperiksaan atau lebih tepat dibilik A301..

ini bermakna pembelajaran shaya hanya berbaki 1 semester lagi dan shaya berharap dapat menghabiskannya dengan jayanya..walaupun mungkin tidak mendapat gelaran cemerlang praktikum, matapelajaran @ sebagainya, tapi shaya berbangga kerana shaya telah membuat yang terbaik dan mengikut kemampuan diri sendiri..itu yang paling penting..buat sehabis baik bukan untuk orang kain tapi untuk diri sendiri..

lepas ni nk buat ape ye??

jom ronda penang!!!!!!!!!!!! kata seorang ahli rumah
kita nak p mana duit nk byr sewa pun cukup utk bulan depan ja...balas seorang lagi rakan.. kami semua termenung dan memikirkan nasib kewangan masing-masing..inilah yang dinamakan kehidupan...maka kami masih disini, tetap disini dan terpaksa disini.. dimana tu????? 20 guar perahu ...... :)

No comments:

Post a Comment